Сістэма ЕІАР была распрацавана з мэтай:
– фарміравання ўмоў для стварэння сучаснага лічбавага адукацыйнага кантэнту, эфектыўных адукацыйных анлайн-сэрвісаў;
– забеспячэння ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу сучаснымі сродкамі для задавальнення сваіх інфармацыйных, адукацыйных патрэб і запытаў, а таксама для ажыццяўлення прафесійнай дзейнасці;
– стварэнне ўмоў для глыбокага і якаснага аналізу ходу і вынікаў адукацыйнага працэсу на ўсіх узроўнях сістэмы адукацыі (установа адукацыі, раён, рэгіён, рэспубліка);
– зніжэнне затрат на распрацоўку, укараненне, суправаджэнне, мадэрнізацыю і развіццё лічбавага адукацыйнага кантэнту, адукацыйных анлайн-сэрвісаў, адукацыйных інфармацыйных сістэм і рэсурсаў РІАС, у тым ліку за кошт выкарыстанне кампанентаў інфармацыйнага ядра РІАС агульнага карыстання.
У рамках стварэння і ўкаранення ЕІАР вырашаюцца наступныя задачы:
– стварэнне адзіных кадыфікатараў ведаў, якія дазваляюць сістэматызаваць і структураваць лічбавы адукацыйны кантэнт, уніфікаваць доступ да яго, ажыццяўляць комплексны аналіз вынікаў адукацыйнага працэсу;
– стварэнне арганізацыйных механізмаў для распрацоўкі і ацэнкі лічбавага адукацыйнага кантэнту, структураванага і сістэматызаванага ў адпаведнасці з кадыфікатарамі ведаў;
– распрацоўка інструментарыя для педагагічных работнікаў, з дапамогай якога з элементаў лічбавага адукацыйнага кантэнту яны змогуць фарміраваць уласныя падборкі (сцэнарыі ўрокаў або факультатыўных заняткаў, падборкі тэставых заданняў для падрыхтоўкі да кантрольных работ, падборкі прэзентацыйных матэрыялаў для правядзення ўрокаў і інш.);
– распрацоўка кампанентаў для паказу (індывідуальнага прагляду) і/або рэдагавання (у залежнасці ад правоў доступу) сцэнарыяў навучальных заняткаў, сфарміраваных педагагічнымі работнікамі на аснове лічбавага адукацыйнага кантэнту, якія ўключаюць у сябе модулі для розных фарматаў прадстаўлення інфармацыі (тэкставага, графічнага, прэзентацый, аўдыё) , відэа);
– распрацоўка інтэграцыйнага ўзаемадзеяння з комплекснымі АСК «Электронная школа» для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі (далей – «Электронная школа») і АСК «Электронны каледж» для ўстаноў ССА і ўстаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы ПМА (далей – «Электронны каледж»);
– распрацоўка інтэграцыйнага ўзаемадзеяння з платформай відэаканферэнцсувязі для правядзення заняткаў у анлайн фармаце з выкарыстаннем розных інтэрактыўных рэжымаў (толькі тэкставым з дапамогай чата, з падключэннем аўдыёсувязі, з падключэннем відэасувязі), для камунікацый паміж удзельнікамі адукацыйнага працэсу;
– распрацоўка інструментаў для назначэння і праверкі педагагічнымі работнікамі лічбавых дамашніх заданняў, для іх выканання навучэнцамі, у тым ліку з выкарыстаннем розных варыянтаў для розных навучэнцаў, арыентаваных на здольнасці і дасягнутыя вынікі канкрэтных навучэнцаў;
– распрацоўка інструментаў для маніторынгу якасці навучання ва ўстановах адукацыі, якія забяспечваюць асваенне адукацыйных праграм на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі, ПМА і ССА;
– распрацоўка інтэграцыйнага ўзаемадзеяння з праграмным забеспячэннем для навучэнцаў і ЗПНУ: для працы з электронным дзённікам навучэнца; для ўдзелу ў занятках, якія праводзяцца ў дыстанцыйным фармаце; для знаёмства і самастойнай працы з лічбавым адукацыйным кантэнтам.